Hoelang duurt het verwerken van een bestelling?

Wij verwerken je bestelling binnen 1 werkdag nadat je betaling binnen is.

Mocht uw bestelling voor 17:00 uur gedaan zijn dan wordt deze nog dezelfde dag verzonden. 

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Bestellingen boven de €99,99 hebben gratis verzendkosten

Voor bestellingen onder de €99,99 zullen de verzendkosten €6,95 bedragen. 

Is er een mogelijkheid mijn bestelling af te halen?

De mogelijkheid is er om een bestelling af te halen. Dit kan alleen op afspraak. Vul hiervoor dit formulier in. 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U kunt uw verzending volgen met behulp van de verzendingsinformatie die u via e-mail ontvangt 

Ik heb me bedacht , kan ik mijn bestelling retouren?

Wanneer je niet tevreden bent over je bestelling, dan kun je die binnen 14 dagen in orginele staat en verzegelde fabrieksverpakking aan ons retourneren. Gebruik hiervoor dit Formulier

Retourzendingen zijn voor risco van de koper. 

 

Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?

Er zijn verschillende betaalmogelijkheden beschikbaar, zoals iDeal, paypal, creditcard en SEPA.

Houd er bij SEPA rekening mee dat er mogelijk een langere levertijd op zit. Zodra je betaling is ontvangen, word je bestelling verstuurd.

Klanten kunnen nu ook direct of achteraf betalen via Klarna. Dit biedt meer flexibiliteit en keuzevrijheid bij het afrekenen van bestellingen. 

Kan ik mijn bestelling aanpassen/annuleren?

Neem contact op met de klantenservice als u uw bestelling wilt aanpassen of annuleren. Gebruik hiervoor het contactformulier

Mijn LEGO set mist een steentje, wat nu?

Mocht bij het bouwen van de bestelde LEGO set blijken dat één of meerderen onderdelen missen, dan kun je rechtstreeks contact opnemen met de LEGO klantenservice op het gratis telefoonnummer:
00800 5346 5555 of ga naar de LEGO website en geef aan welke onderdelen ontbreken. LEGO stuurt de onderdelen gratis naar je op.